Poslech s porozuměním ve výuce francouzského jazyka na středních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F18%3A50013869" target="_blank" >RIV/62690094:18440/18:50013869 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Poslech s porozuměním ve výuce francouzského jazyka na středních školách
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o řečové dovednosti poslechu s porozuměním a jeho postavení ve výuce francouzského jazyka na středních školách. Přináší výsledky výzkumu realizovaného mezi studenty a učiteli francouzského jazyka na gymnáziích v Královéhradeckém kraji.
Název v anglickém jazyce
Listening comprehension in French language teaching at secondary schools
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the standing of listening comprehension in teaching French as a foreign language at secondary schools. It analyses the data gathered during the realized research among students and their teachers at grammar schools in Hradec Kálové region.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Cizí jazyky : časopis pro teorii a praxi
ISSN
1210-0811
e-ISSN
—
Svazek periodika
61
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
3-15
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—