Teachers' attitudes towards ICT and their reflection in the pupils´digital literacy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F19%3A50016087" target="_blank" >RIV/62690094:18440/19:50016087 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/44555601:13430/19:43894767
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teachers' attitudes towards ICT and their reflection in the pupils´digital literacy
Popis výsledku v původním jazyce
The monograph deals with forming the digital literacy in the primary school learners. It particularly focuses on teacher´s role and its impact on educational innovations within developing literacies.
Název v anglickém jazyce
Teachers' attitudes towards ICT and their reflection in the pupils´digital literacy
Popis výsledku anglicky
The monograph deals with forming the digital literacy in the primary school learners. It particularly focuses on teacher´s role and its impact on educational innovations within developing literacies.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7561-191-8
Počet stran knihy
170
Název nakladatele
Educa PF UJEP
Místo vydání
Ústí nad Labem
Kód UT WoS knihy
—