Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Studentská hodnocení výuky s využitím dotazníku CEQ: analýza zahraničních zkušeností

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F19%3A50016516" target="_blank" >RIV/62690094:18440/19:50016516 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11410/19:10416137

  • Výsledek na webu

    <a href="https://journals.muni.cz/pedor/article/view/13258" target="_blank" >https://journals.muni.cz/pedor/article/view/13258</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2019-3-290" target="_blank" >10.5817/PedOr2019-3-290</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Studentská hodnocení výuky s využitím dotazníku CEQ: analýza zahraničních zkušeností

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Přehledová studie si klade za cíl představit jeden z celosvětově nejvyužívanějších dotazníků k hodnocení výuky studenty, Course Experience Questionnaire (CEQ). V úvodním oddíle studie seznamuje s teoretickým zázemím vzniku a úprav dotazníku. Na základě analýzy 103 empirických a přehledových studií popisujících zkušenosti s tvorbou, ověřováním i využíváním dotazníku v různých vzdělávacích kontextech a ve více než 20 zemích světa přináší doklady o jeho psychometrických vlastnostech a možnostech využití. Diskutován je potenciální přínos dotazníku pro studentské evaluace v aktuálních podmínkách českého vysokého školství.

  • Název v anglickém jazyce

    Student evaluation of teaching using CEQ questionnaire: analysis of foreign experience

  • Popis výsledku anglicky

    The review study aims to introduce one of the world’s most widely used questionnaires of student evaluation of teaching, the Course Experience Questionnaire (CEQ). It introduces the theoretical background of the creation and modiϐication of the questionnaire and on the basis of an analysis of 103 empirical and review studies describing experience with the creation, veriϐication and use of the questionnaire in various educational contexts and in more than 20 countries brings evidence of its psychometric properties and possibilities of use. Finally, the potential contribution of the questionnaire to student evaluations in the current conditions of Czech higher education is discussed.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogická orientace

  • ISSN

    1211-4669

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    29

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    46

  • Strana od-do

    290-335

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus