Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příprava aplikační roviny a šetření využitelnosti v rámci kurzů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11690%2F19%3A10410271" target="_blank" >RIV/00216208:11690/19:10410271 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Příprava aplikační roviny a šetření využitelnosti v rámci kurzů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci přípravy aplikační roviny a šetření využitelnosti v rámci kurzů nejprve proběhla rešerše metod sociologického výzkumu relevantních pro zkoumání podmínek pro tvorbu a užívání OER. Na základě dostupné literatury a našich zkušeností s výzkumem těchto zdrojů a výzkumem mezi studenty jsme sestavili dotazník s otevřenými a uzavřenými otázkami. Tento dotazník jsme následně distribuovali mezi účastníky e-learningových kurzů Ústřední knihovny Univerzity Karlovy, která je zároveň aplikačním garantem našeho projektu. Výzkumu se zúčastnilo celkem 34 respondentů. Výsledky jsou uvedeny v této studii.

  • Název v anglickém jazyce

    Preparation of application stage and investigation of usability within the courses

  • Popis výsledku anglicky

    As part of the preparatory stage, the research of sociological research methods relevant for the reflection of the conditions for OER creation and use was reviewed. Based on the available literature and our experiences in research/use of these resources, and preliminary survey among students, we have compiled a questionnaire with open and closed questions. We then distributed this questionnaire among participants of e-learning courses of the Central Library of Charles University, which is also an application guarantor of our project. A total of 34 respondents participated in the research. Results are introduced in this study.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL02000013" target="_blank" >TL02000013: Zajištění kvality otevřených vzdělávacích zdrojů: jak správně vytvářet a využívat volně dostupné studijní materiály</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů