Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Používání sociálních sítí ve vztahu k životní spokojenosti a sebehodnocení u studentů učitelských oborů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73582255" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73582255 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Používání sociálních sítí ve vztahu k životní spokojenosti a sebehodnocení u studentů učitelských oborů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monitorování chování na internetových sociálních sítích rozšiřuje poznání v této problematice o specifické skupině jedinců, a to budoucích učitelů. Vzorek se skládal ze 774 studentů učitelských oborů s průměrným věkem 25 let. Byly použity následující výzkumné metody: DŽS- Dotazník životní spokojenosti, Rosenbergova škála sebepojetí a sociodemografický dotazník. Výsledky odhalily vztah mezi životní spokojeností a sebepojetím u uživatelů sociálních sítí a gender diference.

  • Název v anglickém jazyce

    Social Network Use and Pre-Service Teachers Life Satisfaction and Self-Esteem

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the research focuses the relationship between life satisfaction and self-esteem among users of social networks. The participants were 774 pre-service teachers aged 19-24. To determine the empirical data we used the following research methods: Life Satisfaction Questionnaire, Rosenberg Self- Esteem Scale and Sociodemographic questionnaire. A relationship was found between Life Satisfaction and Self- esteem among social network use.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50100 - Psychology and cognitive sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PhD existence 2017. Česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech

  • ISBN

    978-80-244-5174-9

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    157-164

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    30. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku