Využití 3D tiskáren ve výukovém procesu na středních školách technického zaměření
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F20%3A50017432" target="_blank" >RIV/62690094:18440/20:50017432 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://media4u.cz/mm032020.pdf" target="_blank" >http://media4u.cz/mm032020.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití 3D tiskáren ve výukovém procesu na středních školách technického zaměření
Popis výsledku v původním jazyce
Střední odborné školy stojí před úkolem připravit pro praxi odborníky schopné zvládat technologie 3D tisku od návrhu modelu až po jeho fyzickou realizaci. Cílem terénního týmového akčního výzkumu bylo zmapovat současnou situaci výuky 3D tiskových technologií na středních školách s technickým zaměřením.
Název v anglickém jazyce
Use of 3D printers in the teaching process at secondary technical schools
Popis výsledku anglicky
Secondary vocational schools face the challenge of preparing experts capable of managing 3D print-ing technologies from initial model design to its actual realization. The aim of the field team action research was to map the current situation in the field of teaching 3D printing technologies at second-ary technical schools.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
1214-9187
Svazek periodika
17
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
12-16
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—