Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Use of Digital Storytelling in a Secondary School Course of Economics

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F22%3A50019557" target="_blank" >RIV/62690094:18440/22:50019557 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18450/22:50019557

  • Výsledek na webu

    <a href="https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-08939-8_29?utm_source=getftr&utm_medium=getftr&utm_campaign=getftr_pilot" target="_blank" >https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-08939-8_29?utm_source=getftr&utm_medium=getftr&utm_campaign=getftr_pilot</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-08939-8_29" target="_blank" >10.1007/978-3-031-08939-8_29</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Use of Digital Storytelling in a Secondary School Course of Economics

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Digital storytelling is one of the new teaching methods that seeks to raise students’ interest in studying and explain to them professional topics in an understandable way. This method is especially suitable for older high school students who can create their own digital stories. The sample survey shows that students prefer a combination of frontal teaching with the method of digital storytelling, which they perceive as a motivational or fixative tool in education. © 2022, Springer Nature Switzerland AG.

  • Název v anglickém jazyce

    The Use of Digital Storytelling in a Secondary School Course of Economics

  • Popis výsledku anglicky

    Digital storytelling is one of the new teaching methods that seeks to raise students’ interest in studying and explain to them professional topics in an understandable way. This method is especially suitable for older high school students who can create their own digital stories. The sample survey shows that students prefer a combination of frontal teaching with the method of digital storytelling, which they perceive as a motivational or fixative tool in education. © 2022, Springer Nature Switzerland AG.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)

  • ISBN

    978-3-031-08938-1

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    336-347

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Heidelberg

  • Místo konání akce

    HONG KONG

  • Datum konání akce

    19. 6. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku