On Children´s everyday Experience and Geometrical Imagination
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F99%3A5338" target="_blank" >RIV/62690094:18440/99:5338 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/67985840:_____/99:05990082
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
On Children´s everyday Experience and Geometrical Imagination
Popis výsledku v původním jazyce
Children´s drawing analysis in beginning of their school beginnings and attempt of evaluation of nonverbal communication and its exploation within education
Název v anglickém jazyce
On Children´s everyday Experience and Geometrical Imagination
Popis výsledku anglicky
Children´s drawing analysis in beginning of their school beginnings and attempt of evaluation of nonverbal communication and its exploation within education
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F99%2F1696" target="_blank" >GA406/99/1696: Paralela poznávacích a vzdělávacích procesů v matematice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Int. Symp. Elementary Maths Teaching
ISBN
80-86039-86-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
UK
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—