Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integration ICT into teaching and learning combinatorics and combinatorial algorithms

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F01%3A00000520" target="_blank" >RIV/62690094:18450/01:00000520 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Integrácia ICT do výučby kombinatoriky a kombinatorických algoritmov

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zaradenie modernej informačnej a komunikačnej technológie do výučby umožňuje celkom nový prístup ku vzdelávaniu. Existujú rôzne spôsoby, ako pripraviť vhodné multimediálne študijné materiály. Jedním z nich je tvorba multimediálnych prezentácií a programov samotnými študentami pod vedením skúseného pedagóga.

  • Název v anglickém jazyce

    Integration ICT into teaching and learning combinatorics and combinatorial algorithms

  • Popis výsledku anglicky

    Implementing modern information and communication technology into lessons enables an entirely new approach to education. There are a lot of possibilities of gaining suitable teaching packages. Also rich intellectual potential of some of our students allows to create many useful programs. It is up to the teacher whether he or she can take advantage of the stuent`s abilities. Whether he or she can motivate them and lead them to creating a program, which is profitable for them, the teacher and other students

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Acta Facultatis Paedagogicae Universitatis Tyrnaviensis

  • ISBN

    80-89074-11-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    119-124

  • Název nakladatele

    Trnavská univerzita

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku