E-dilemma
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F02%3A00000428" target="_blank" >RIV/62690094:18450/02:00000428 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
E-dilema
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá klíčovými otázkami procesu transformace vzdělávání v souvislosti s využíváním moderních informačních a komunikačních technologií. Analyzuje otázky výběru vhodného e-learningového SW systému, problém stimulace pracovníků, ekonomické aspekty nových forem vzdělávání hodnocení kvality elektronických studijních materiálů.
Název v anglickém jazyce
E-dilemma
Popis výsledku anglicky
The rapid development of ICT touches the very substance of the university - knowledge development and transfer. It is evident that universities have to invest not only in the technology, but also in the training of teachers to help them to change the traditional way of teaching. In the contribution we discuss the critical issues on the way to e-learning: the teaching paradigm, the learning management software tools, the stimulation of cooperation, the accessibility of learning resources and the criteriafor the quality of e-packs
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Kvantitatívne metódy v ekonómii a podnikaní
ISBN
80-225-1589-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
50-54
Název nakladatele
Ekonóm
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—