Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postoje studentů k e-learningu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F02%3A00000442" target="_blank" >RIV/62690094:18450/02:00000442 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postoje studentů k e-learningu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové bylo v akademickém roce 2001/02 vyvinuto několik eLearningových kurzů. Vyvinuté kurzy byly hodnoceny z řady hledisek. Jedním z nich byly i postoje studentů k této pro ně nové metodě výuky. Postoje studentů byly zjišťovány pomocí dotazníků a osobních rozhovorů na začátku semestru, v jeho průběhu i po absolvování předmětu. Příspěvek se zabývá názory studentů na dva předměty Databázové systémy a Databázové systémy 2, na jejichž přípravě a zajištění výuky se autorka přímo podílela.

  • Název v anglickém jazyce

    Students´attitude towards e-learning

  • Popis výsledku anglicky

    In 2001/2 several e-learning courses were prepared at the Faculty of Informatics and Management. The courses were evaluated from various points of views. One of them was students´attitude towards this new teaching method. The information was obtained viaquestionnaires, dialogues with students at the beginning of the course, during it and after passing the exam. The article deals with students´opinion in two courses - Database systems and Database systems 2 which were prepared and tutored by the author of the article.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information and Communication Technology in Education 2002

  • ISBN

    80-7042-828-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    135-139

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku