Komparace vybraných LMS
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F04%3A00001093" target="_blank" >RIV/62690094:18450/04:00001093 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komparace vybraných LMS
Popis výsledku v původním jazyce
V období pokusů a pilotních e-kurzů byly využívány různé nástroje pro podporu této formy studia.S rostoucím počtem uživatelů i jejich nároků se většina pracovišť přiklání k využívání profesionálních studijních prostředí usnadňujících tvorbu i provozováníkurzů. Protože podobných prostředí existuje celá řada pokouší se předložený příspěvek podat přehled nejčastěji využívaných systémů v České a Slovenské republice.
Název v anglickém jazyce
The comparsion of the selected LMS
Popis výsledku anglicky
In piloting times various tools supporting this form of study were used. Because of growing number of users and their requirements most of educational institutions incline to the use of professional VLEs which make creating and running courses easy. As there are numbers of environments, this contribution is trying to outline the frequently ones in the Czech and Slovac Republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
E-learning v české a Slovenské republice - Stav a perspektivy
ISBN
80-01-02923-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
46-55
Název nakladatele
ČVUT v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—