Porovnání dostupných VLE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F04%3A00001094" target="_blank" >RIV/62690094:18450/04:00001094 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Porovnání dostupných VLE
Popis výsledku v původním jazyce
Petra Poulová V současné době většina vysokoškolských pracovišť zvažuje zavedení moderního způsobu využití ICT ve vzdělávacím procesu z důvodu zvýšení kvality poskytovaného studia. Na řadě kateder či fakult byly v minulých letech podniknuty základní kroky, které ověřily možnosti i úskalí e-learningu ve vysokoškolské praxi. V období pokusů a pilotních kurzů byly využívány různé nástroje pro podporu této formy studia.S rostoucím počtem uživatelů i jejich nároků se většina pracovišť přiklání k využívání profesionálních studijních prostředí usnadňujících tvorbu i provozování kurzů. Protože podobných prostředí existuje celá řada pokouší se předložený příspěvek podat přehled nejčastěji využívaných systémů v České a Slovenské republice.
Název v anglickém jazyce
THE COMPARSION OF THE AVAILABLE VLE
Popis výsledku anglicky
These days most of universities are thinking about ITC implementation into the university educational process to improve quality of the education offered. A lot of faculties and departments have stepped towards checking out possibilities and threats of e-learning in university education. In piloting times various tools supporting this form of study were used. Because of growing number of users and their requirements most of educational institutions incline to the use of professional VLEs which make creating and running courses easy. As there are numbers of environments, this contribution is trying to outline the frequently ones in the Czech and Slovac Republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Dištančné vzdelávanie v aplikovanej informatike
ISBN
80-8050-691-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
17-25
Název nakladatele
Univerzita Konštantína Filozofa
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—