Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Porovnání dostupných VLE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F04%3A00001094" target="_blank" >RIV/62690094:18450/04:00001094 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Porovnání dostupných VLE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Petra Poulová V současné době většina vysokoškolských pracovišť zvažuje zavedení moderního způsobu využití ICT ve vzdělávacím procesu z důvodu zvýšení kvality poskytovaného studia. Na řadě kateder či fakult byly v minulých letech podniknuty základní kroky, které ověřily možnosti i úskalí e-learningu ve vysokoškolské praxi. V období pokusů a pilotních kurzů byly využívány různé nástroje pro podporu této formy studia.S rostoucím počtem uživatelů i jejich nároků se většina pracovišť přiklání k využívání profesionálních studijních prostředí usnadňujících tvorbu i provozování kurzů. Protože podobných prostředí existuje celá řada pokouší se předložený příspěvek podat přehled nejčastěji využívaných systémů v České a Slovenské republice.

  • Název v anglickém jazyce

    THE COMPARSION OF THE AVAILABLE VLE

  • Popis výsledku anglicky

    These days most of universities are thinking about ITC implementation into the university educational process to improve quality of the education offered. A lot of faculties and departments have stepped towards checking out possibilities and threats of e-learning in university education. In piloting times various tools supporting this form of study were used. Because of growing number of users and their requirements most of educational institutions incline to the use of professional VLEs which make creating and running courses easy. As there are numbers of environments, this contribution is trying to outline the frequently ones in the Czech and Slovac Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dištančné vzdelávanie v aplikovanej informatike

  • ISBN

    80-8050-691-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    17-25

  • Název nakladatele

    Univerzita Konštantína Filozofa

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku