Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Systém pro řízení studia jako experimentální pole inteligence prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F06%3A00001760" target="_blank" >RIV/62690094:18450/06:00001760 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Learning management system as ambient intelligence playground

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The vision of Ambient Intelligence (AmI) offers the conception of systems and applications that will be sensitive and responsive to the presence of humans. The AmI vision builds on advanced results of interdisciplinary research. The development of AmI environments is a complex task and all their features and functioning can neither be predefined nor forecasted because of different emergent or synergic effects. Learning management systems (LMS), web-based educational applications, can serve as an experimental area where AmI solutions can be developed and tested. The list of possibilities starts with hardware-oriented innovations and goes over particular experiments with AmI algorithms to the evaluation of users' reactions and responses of the proposed systems.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning management system as ambient intelligence playground

  • Popis výsledku anglicky

    The vision of Ambient Intelligence (AmI) offers the conception of systems and applications that will be sensitive and responsive to the presence of humans. The AmI vision builds on advanced results of interdisciplinary research. The development of AmI environments is a complex task and all their features and functioning can neither be predefined nor forecasted because of different emergent or synergic effects. Learning management systems (LMS), web-based educational applications, can serve as an experimental area where AmI solutions can be developed and tested. The list of possibilities starts with hardware-oriented innovations and goes over particular experiments with AmI algorithms to the evaluation of users' reactions and responses of the proposed systems.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Web Based Communities 2006

  • ISBN

    972-8924-10-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Název nakladatele

    IADIS

  • Místo vydání

    San Sebastian

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku