Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití business intelligence ve vzdělávacím prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F06%3A00001853" target="_blank" >RIV/62690094:18450/06:00001853 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Utilisation of Business Intelligence in an Education Environment

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The business intelligence is no longer only in the domain of business. Despite its name it can be vital for education institutions as well as for businesses. This article presents some views of business intelligence in education. First, there is mentioned the possibility to extend the traditional business intelligence, that is concerned mainly with sales and regions, of education component that would connect the performance to education and learning. Second, the use of business intelligence in universities is highlighted and some criteria for analysis using business intelligence tools are presented.

  • Název v anglickém jazyce

    Utilisation of Business Intelligence in an Education Environment

  • Popis výsledku anglicky

    The business intelligence is no longer only in the domain of business. Despite its name it can be vital for education institutions as well as for businesses. This article presents some views of business intelligence in education. First, there is mentioned the possibility to extend the traditional business intelligence, that is concerned mainly with sales and regions, of education component that would connect the performance to education and learning. Second, the use of business intelligence in universities is highlighted and some criteria for analysis using business intelligence tools are presented.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F1325" target="_blank" >GA402/06/1325: AMIMADES - Inteligence prostředí pro podporu manažerského rozhodování</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Current Developments in Technology-Assisted Education - vol.1

  • ISBN

    84-690-2471-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    210-214

  • Název nakladatele

    Formatex

  • Místo vydání

    Badajoz

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku