Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Engineering Education: Constructing Knowledge in Graph Theory and Combinatorial Optimization

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F09%3A00002489" target="_blank" >RIV/62690094:18450/09:00002489 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Engineering Education: Constructing Knowledge in Graph Theory and Combinatorial Optimization

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Graph theory and combinatorial optimization are powerful tools for teachers allowing them to develop logical thinking of students, increasing their imagination and meeting them familiar with solving various practical problems. The paper offers some ideashow to make the education of these branches of applied mathematics and computer science more understandable and attractive. The approach used for teaching and learning these subjects can serve as an inspiration for education of other subjects as well.

  • Název v anglickém jazyce

    Engineering Education: Constructing Knowledge in Graph Theory and Combinatorial Optimization

  • Popis výsledku anglicky

    Graph theory and combinatorial optimization are powerful tools for teachers allowing them to develop logical thinking of students, increasing their imagination and meeting them familiar with solving various practical problems. The paper offers some ideashow to make the education of these branches of applied mathematics and computer science more understandable and attractive. The approach used for teaching and learning these subjects can serve as an inspiration for education of other subjects as well.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recent advances in engineering education

  • ISBN

    978-960-474-100-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    World scientific and engineering academy and society

  • Místo vydání

    Athens

  • Místo konání akce

    Rodos, Greece

  • Datum konání akce

    22. 8. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000271229200023