Successful e-learning tutoring
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00002543" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00002543 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Successful e-learning tutoring
Popis výsledku v původním jazyce
The article attempts to demonstrate how to do tutoring of e-learning courses successfully. Moreover, it examines how the traditional role of a teacher in such courses changes and what preconditions are pivotal for the tutoring of such courses.
Název v anglickém jazyce
Successful e-learning tutoring
Popis výsledku anglicky
The article attempts to demonstrate how to do tutoring of e-learning courses successfully. Moreover, it examines how the traditional role of a teacher in such courses changes and what preconditions are pivotal for the tutoring of such courses.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP405%2F04%2FP024" target="_blank" >GP405/04/P024: Moderní informační technologie a jejich využití při výzkumu a výuce psaného anglického jazyka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
The teacher : english language teaching
ISSN
1644-2059
e-ISSN
—
Svazek periodika
77
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—