Theory versus Field Experience
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A10069304" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:10069304 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Theory versus Field Experience
Popis výsledku v původním jazyce
The article attempts to examine how the traditional role of a teacher in the e-courses changes and what preconditions are pivotal for the tutoring of such courses. In addition to that, it provides results of small-scale research which was carried out among the teachers of the Faculty of Informatics and Management of UHK in order to discover how theory reflects field experience.
Název v anglickém jazyce
Theory versus Field Experience
Popis výsledku anglicky
The article attempts to examine how the traditional role of a teacher in the e-courses changes and what preconditions are pivotal for the tutoring of such courses. In addition to that, it provides results of small-scale research which was carried out among the teachers of the Faculty of Informatics and Management of UHK in order to discover how theory reflects field experience.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0669" target="_blank" >GA406/09/0669: Hodnocení přínosu moderních technologií v procesu formování a rozvoje kompetencí studentů vysokých škol</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Engineering education (EDUCATION ´11) : proceedings of the 8th WSEAS international conference
ISBN
978-1-61804-021-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
68-73
Název nakladatele
World scientific and engineering academy and society
Místo vydání
Athens
Místo konání akce
Corfu
Datum konání akce
14. 7. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—