Mobile marketing in Czech Republic focused on corporate mobile marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00002929" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00002929 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Mobile marketing in Czech Republic focused on corporate mobile marketing
Popis výsledku v původním jazyce
The paper contains a brief view on Mobile marketing in Czech republic.Mobile Marketing is a set of practices that enables organizations to communicate and engage with their audience in an interactive and relevant manner through any mobile device or network. Mobile marketing is divided on telemarketing,e-mail marketing and SMS (MMS) marketing.
Název v anglickém jazyce
Mobile marketing in Czech Republic focused on corporate mobile marketing
Popis výsledku anglicky
The paper contains a brief view on Mobile marketing in Czech republic.Mobile Marketing is a set of practices that enables organizations to communicate and engage with their audience in an interactive and relevant manner through any mobile device or network. Mobile marketing is divided on telemarketing,e-mail marketing and SMS (MMS) marketing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F08%2F1046" target="_blank" >GA402/08/1046: Modely firem s mobilně orientovanou architekturou</a><br>
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Applied economics, business and development (AEBD´10) : 2nd world multiconference
ISBN
978-960-474-184-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
World scientific and engineering academy and society
Místo vydání
Athens
Místo konání akce
Kantaoui, Sousse, Tunisia
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—