Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mobile marketing in Czech Republic focused on corporate mobile marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00002929" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00002929 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Mobile marketing in Czech Republic focused on corporate mobile marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper contains a brief view on Mobile marketing in Czech republic.Mobile Marketing is a set of practices that enables organizations to communicate and engage with their audience in an interactive and relevant manner through any mobile device or network. Mobile marketing is divided on telemarketing,e-mail marketing and SMS (MMS) marketing.

  • Název v anglickém jazyce

    Mobile marketing in Czech Republic focused on corporate mobile marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The paper contains a brief view on Mobile marketing in Czech republic.Mobile Marketing is a set of practices that enables organizations to communicate and engage with their audience in an interactive and relevant manner through any mobile device or network. Mobile marketing is divided on telemarketing,e-mail marketing and SMS (MMS) marketing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F08%2F1046" target="_blank" >GA402/08/1046: Modely firem s mobilně orientovanou architekturou</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Applied economics, business and development (AEBD´10) : 2nd world multiconference

  • ISBN

    978-960-474-184-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    World scientific and engineering academy and society

  • Místo vydání

    Athens

  • Místo konání akce

    Kantaoui, Sousse, Tunisia

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku