Aspekty mobilního marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F02%3A11200030" target="_blank" >RIV/62156489:_____/02:11200030 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aspekty mobilního marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek identifikuje jednotlivé aspekty mobilního marketingu a navrhuje možné strategie jejich využití při tvorbě marketingového mixu. Dále krátce analyzuji současnou situaci mobilního marketingu váČeské republice a vájiných vyspělých zemích.
Název v anglickém jazyce
The Aspects of Mobile Marketing
Popis výsledku anglicky
The article identifies different aspects of mobile marketing and provides possible strategies for their implementation within the marketing mix. Furthermore it provides a brief analysis of the current situation of mobile marketing industry in The Czech
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník prací z mezinárodní vědecké konference doktorandů EDAMBA
ISBN
80-225-1588-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
50-55
Název nakladatele
EU OF Bratislava
Místo vydání
EU OF Bratislava
Místo konání akce
FMV Bratislava
Datum konání akce
10. 6. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—