Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

TOOLS USED IN AN ENTERPRISE PROVIDING TELECOMMUNICATION SERVICES TO ENSURE FEEDBACK - CASE STUDY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F15%3A39900204" target="_blank" >RIV/00216275:25310/15:39900204 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    TOOLS USED IN AN ENTERPRISE PROVIDING TELECOMMUNICATION SERVICES TO ENSURE FEEDBACK - CASE STUDY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    At present, the situation on the Czech retail market for the provision of mobile telecommunication services is quite complex. There are three key businesses on the market operating mobile networks and providing mobile telecommunication services. Today itis already obvious that only such a provider will retain its position on the market in the long term that will be able to create and maintain positive relationships with its customers, enabling it to gain efficient feedback and constantly innovate the services provided in order to create a higher value than that offered by the competitors. Through an effective feedback, the enterprise needs to reveal key attributes of the service provided that will contribute to the satisfaction and loyalty of its customers. However, literature currently does not state how such a system of getting feedback in the telecommunications enterprise should look like. Therefore, the issue became the subject of the primary research conducted at the turn of 2014

  • Název v anglickém jazyce

    TOOLS USED IN AN ENTERPRISE PROVIDING TELECOMMUNICATION SERVICES TO ENSURE FEEDBACK - CASE STUDY

  • Popis výsledku anglicky

    At present, the situation on the Czech retail market for the provision of mobile telecommunication services is quite complex. There are three key businesses on the market operating mobile networks and providing mobile telecommunication services. Today itis already obvious that only such a provider will retain its position on the market in the long term that will be able to create and maintain positive relationships with its customers, enabling it to gain efficient feedback and constantly innovate the services provided in order to create a higher value than that offered by the competitors. Through an effective feedback, the enterprise needs to reveal key attributes of the service provided that will contribute to the satisfaction and loyalty of its customers. However, literature currently does not state how such a system of getting feedback in the telecommunications enterprise should look like. Therefore, the issue became the subject of the primary research conducted at the turn of 2014

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SGEM2015: Conference Proceedings. Book 2. Vol. 2

  • ISBN

    978-619-7105-47-6

  • ISSN

    2367-5659

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    971-979

  • Název nakladatele

    STEF92 Technology Ltd.

  • Místo vydání

    Sofie

  • Místo konání akce

    Albena

  • Datum konání akce

    26. 8. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku