Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluating Customer Satisfaction in the Sphere of Telecomunication Services in Slovakia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F14%3A00225818" target="_blank" >RIV/68407700:21260/14:00225818 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21460/14:00225818

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.q-impulz.sk/qali/402-1564-1-CEF_Szabo.pdf" target="_blank" >http://www.q-impulz.sk/qali/402-1564-1-CEF_Szabo.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.12776/QALI.V1.15" target="_blank" >10.12776/QALI.V1.15</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evaluating Customer Satisfaction in the Sphere of Telecomunication Services in Slovakia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Purpose: The contribution is a treatise on the issue of quality of the telecommunication services, assessing services of mobile phone operators active in the Slovak market. Based on a survey, it presents evaluation of customer satisfaction with the services provided by the Telefónica Slovakia, Ltd. operating under the trademark of O2. Methodology: In this article, we have shown the possibilities for evaluating customer satisfaction in the telecommunications field. For assessing satisfaction of hundred respondents included in this study, we used a questionnaire in accordance with the Likert?s format. Findings: The results shows, although O2 is the shortest time in the Slovak market compared to other providers, that the customers are globally satisfied with the services provided. The questionnaire-based survey has clearly also shown the areas where the Telefónica Slovakia, Ltd. still has to improve and focus its marketing strategy. Value of paper: The main contribution of the article is

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluating Customer Satisfaction in the Sphere of Telecomunication Services in Slovakia

  • Popis výsledku anglicky

    Purpose: The contribution is a treatise on the issue of quality of the telecommunication services, assessing services of mobile phone operators active in the Slovak market. Based on a survey, it presents evaluation of customer satisfaction with the services provided by the Telefónica Slovakia, Ltd. operating under the trademark of O2. Methodology: In this article, we have shown the possibilities for evaluating customer satisfaction in the telecommunications field. For assessing satisfaction of hundred respondents included in this study, we used a questionnaire in accordance with the Likert?s format. Findings: The results shows, although O2 is the shortest time in the Slovak market compared to other providers, that the customers are globally satisfied with the services provided. The questionnaire-based survey has clearly also shown the areas where the Telefónica Slovakia, Ltd. still has to improve and focus its marketing strategy. Value of paper: The main contribution of the article is

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the International Scientific Conference Quality and Leading Innovation´2014

  • ISBN

    978-80-553-1815-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    190-207

  • Název nakladatele

    Technical University of Kosice

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Košice

  • Datum konání akce

    18. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku