Learners´experience in LMS in 2001 - 2010: case study
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00003122" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00003122 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Learners´experience in LMS in 2001 - 2010: case study
Popis výsledku v původním jazyce
Learning supported by information and communication technologies has become a standard in current educational systems. The implementation changed the situation substantially, so continuous monitoring of the learning process running under new conditions was required. The paper presents results of the research running in 2001 ? 2010 at the University of Hradec Kralove, Faculty of Informatics and Management, where the LMS WebCT has been used since 2001. The data were collected in the form of questionnairesform nearly 750 students. The results clearly show that the learning supported by LMS is appreciated by students. Positive, negative responses are presented, and several recommendations provided.
Název v anglickém jazyce
Learners´experience in LMS in 2001 - 2010: case study
Popis výsledku anglicky
Learning supported by information and communication technologies has become a standard in current educational systems. The implementation changed the situation substantially, so continuous monitoring of the learning process running under new conditions was required. The paper presents results of the research running in 2001 ? 2010 at the University of Hradec Kralove, Faculty of Informatics and Management, where the LMS WebCT has been used since 2001. The data were collected in the form of questionnairesform nearly 750 students. The results clearly show that the learning supported by LMS is appreciated by students. Positive, negative responses are presented, and several recommendations provided.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Applied computer science : international conference
ISBN
978-960-474-225-7
ISSN
1792-4863
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
464-469
Název nakladatele
World scientific and engineering academy and society
Místo vydání
Athens
Místo konání akce
Malta
Datum konání akce
15. 9. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—