Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Learners´experience in LMS in 2001 - 2010: case study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F10%3A00003122" target="_blank" >RIV/62690094:18450/10:00003122 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Learners´experience in LMS in 2001 - 2010: case study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Learning supported by information and communication technologies has become a standard in current educational systems. The implementation changed the situation substantially, so continuous monitoring of the learning process running under new conditions was required. The paper presents results of the research running in 2001 ? 2010 at the University of Hradec Kralove, Faculty of Informatics and Management, where the LMS WebCT has been used since 2001. The data were collected in the form of questionnairesform nearly 750 students. The results clearly show that the learning supported by LMS is appreciated by students. Positive, negative responses are presented, and several recommendations provided.

  • Název v anglickém jazyce

    Learners´experience in LMS in 2001 - 2010: case study

  • Popis výsledku anglicky

    Learning supported by information and communication technologies has become a standard in current educational systems. The implementation changed the situation substantially, so continuous monitoring of the learning process running under new conditions was required. The paper presents results of the research running in 2001 ? 2010 at the University of Hradec Kralove, Faculty of Informatics and Management, where the LMS WebCT has been used since 2001. The data were collected in the form of questionnairesform nearly 750 students. The results clearly show that the learning supported by LMS is appreciated by students. Positive, negative responses are presented, and several recommendations provided.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Applied computer science : international conference

  • ISBN

    978-960-474-225-7

  • ISSN

    1792-4863

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    464-469

  • Název nakladatele

    World scientific and engineering academy and society

  • Místo vydání

    Athens

  • Místo konání akce

    Malta

  • Datum konání akce

    15. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku