Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

University Teacher as an On-line Tutor

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A10069999" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:10069999 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    University Teacher as an On-line Tutor

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution attempts to examine how the traditional role of a teacher in the electronic courses changes and what preconditions are pivotal for the tutoring of such courses. It provides results of small-scale research which was carried out among theteachers of the Faculty of Education and Faculty of Arts of the University of Hradec Králové in order to discover how theory reflects field experience.

  • Název v anglickém jazyce

    University Teacher as an On-line Tutor

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution attempts to examine how the traditional role of a teacher in the electronic courses changes and what preconditions are pivotal for the tutoring of such courses. It provides results of small-scale research which was carried out among theteachers of the Faculty of Education and Faculty of Arts of the University of Hradec Králové in order to discover how theory reflects field experience.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0669" target="_blank" >GA406/09/0669: Hodnocení přínosu moderních technologií v procesu formování a rozvoje kompetencí studentů vysokých škol</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Interactive collaborative learning (ICL), 2011 : 14th international conference

  • ISBN

    978-1-4577-1747-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    357-361

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Piešťany

  • Datum konání akce

    21. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000303452100066