On-line marketing v neziskové organizaci: Analýza webových stránek organizací Královéhradeckého kraje
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A43866678" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:43866678 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://socstudia.fss.muni.cz/" target="_blank" >http://socstudia.fss.muni.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
On-line marketing v neziskové organizaci: Analýza webových stránek organizací Královéhradeckého kraje
Popis výsledku v původním jazyce
Internet představuje pro neziskové organizace bezprecedentní a vysoce nákladově efektivní příležitost k vybudování a zlepšení vztahů s podporovateli, dobrovolníky, klienty a společností, které sloužít (Hart 2006). Hlavním cílem studie je zmapovat současnou úroveň on-line marketingu ve 182 neziskových organizací Královéhradeckého kraje, a to prostřednictvím obsahové analýzy jejich webových stránek. Pro naplnění cíle bylo formulováno pět následujících výzkumných otázek. VO1: Jaký je podíl neziskových organizací s dostupnou webovou stránkou? Jaká je úroveň přístupnosti webových stránek, intuitivnosti webových adres a aktuálnosti webů? VO2: Jak je na stránkách prezentováno poslání organizace? VO3: Jak webová stránka podporuje on-line dárcovství neziskové organizaci? VO4: Jak webová stránka podporuje partnerství mezi organizací a veřejností(např. dlouhodobé vztahy, nefinanční pomoc, odborné konzultace, dobrovolnictví a zapojení v sociálních sítích)? VO5: Jakou úroveň kvality online marketin
Název v anglickém jazyce
On-line Marketing in Nonprofit Organization: Website Analysis of Organizations in Královéhradecký Region
Popis výsledku anglicky
For non-profit organizations, the Internet represents an unprecedented and highly costly effective opportunity to build and enhance relationships with supporters, volunteers, clients and the community they serve (Hart 2006). This study´s main goal is tomap out the current level of on-line marketing realized by 182 nonprofits in the Královéhradecký Region through their websites. The following five research questions are used to accomplish this goal. RQ1: What is the percentage of nonprofits that have awebsite available? What is the extent of website accessibility, address intuitivness and website up-to-datedness? RQ2: How is the organization´s mission presented on the website? RQ3: How does the website support online donations to the non-profit? RQ4:How does the website support partnership between the organization and the public (e.g., long-term relationships, nonfinancial assistance, professional consultations, volunteering, and involvement with social sites)? RQ5: What level of qua
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WD-48-07-1" target="_blank" >WD-48-07-1: Management pro oešení regionálních disparit</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Sociální studia
ISSN
1214-813X
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
99-112
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—