Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

On-line marketing v neziskové organizaci: Analýza webových stránek organizací Královéhradeckého kraje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A43866678" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:43866678 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://socstudia.fss.muni.cz/" target="_blank" >http://socstudia.fss.muni.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    On-line marketing v neziskové organizaci: Analýza webových stránek organizací Královéhradeckého kraje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Internet představuje pro neziskové organizace bezprecedentní a vysoce nákladově efektivní příležitost k vybudování a zlepšení vztahů s podporovateli, dobrovolníky, klienty a společností, které sloužít (Hart 2006). Hlavním cílem studie je zmapovat současnou úroveň on-line marketingu ve 182 neziskových organizací Královéhradeckého kraje, a to prostřednictvím obsahové analýzy jejich webových stránek. Pro naplnění cíle bylo formulováno pět následujících výzkumných otázek. VO1: Jaký je podíl neziskových organizací s dostupnou webovou stránkou? Jaká je úroveň přístupnosti webových stránek, intuitivnosti webových adres a aktuálnosti webů? VO2: Jak je na stránkách prezentováno poslání organizace? VO3: Jak webová stránka podporuje on-line dárcovství neziskové organizaci? VO4: Jak webová stránka podporuje partnerství mezi organizací a veřejností(např. dlouhodobé vztahy, nefinanční pomoc, odborné konzultace, dobrovolnictví a zapojení v sociálních sítích)? VO5: Jakou úroveň kvality online marketin

  • Název v anglickém jazyce

    On-line Marketing in Nonprofit Organization: Website Analysis of Organizations in Královéhradecký Region

  • Popis výsledku anglicky

    For non-profit organizations, the Internet represents an unprecedented and highly costly effective opportunity to build and enhance relationships with supporters, volunteers, clients and the community they serve (Hart 2006). This study´s main goal is tomap out the current level of on-line marketing realized by 182 nonprofits in the Královéhradecký Region through their websites. The following five research questions are used to accomplish this goal. RQ1: What is the percentage of nonprofits that have awebsite available? What is the extent of website accessibility, address intuitivness and website up-to-datedness? RQ2: How is the organization´s mission presented on the website? RQ3: How does the website support online donations to the non-profit? RQ4:How does the website support partnership between the organization and the public (e.g., long-term relationships, nonfinancial assistance, professional consultations, volunteering, and involvement with social sites)? RQ5: What level of qua

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/WD-48-07-1" target="_blank" >WD-48-07-1: Management pro oešení regionálních disparit</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Sociální studia

  • ISSN

    1214-813X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    99-112

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus