Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení efektivity vzdělávání managementu obcí pomocí e-learningu v porovnání s tradiční výukou

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50000345" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50000345 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení efektivity vzdělávání managementu obcí pomocí e-learningu v porovnání s tradiční výukou

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje možnosti využití e-learningu ve vzdělávání pracovníků obcí. Tradiční způsoby vzdělávání mají své výhody, ale na druhou stranu i nevýhody, jako je časová náročnost, pevný rozvrh, absence na úřadě, cestovní náklady apod. Jednou z možností, jak tento problém řešit, je využití e-learningu. Příspěvek představuje výsledky provedeného pedagogického experimentu, který byl realizován na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové. Cílem zmiňovaného experimentu je porovnat efektivitu výuky s podporou e-learningu s efektivitou tradičního vyučování v předmětu Základy managementu. Při výzkumu byly využity následující metody: pedagogický experiment, didaktické testy (pretest a posttest) a statistické metody zpracování výsledků. Nazákladě provedeného experimentu můžeme konstatovat, že vzdělávání pomocí e-learningu je stejně efektivní jako tradiční výuka. Toto zjištění je důležité při rozhodování o zavedení tohoto nástroje do vzdělávání managementu obcí.

  • Název v anglickém jazyce

    EVALUATION OF EFFECTIVENESS OF EDUCATION OF MANAGERS OFMUNICIPALITIES THROUGH E-LEARNING COMPARED TO TRADITIONAL TEACHING

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the possibility of using e-learning in education of employees of municipalities. Traditional educational methods have not only advantages, but also disadvantages, e.g. they are time-demanding, strictly scheduled, employees are absent from offices, travel expenses are involved, etc. One of the ways how to solve this problem is the use of e-learning. This paper presents the results of educational experiment that was implemented at the Faculty of Informatics and Management, the University of Hradec Králové. The aim of the experiment mentioned above is to compare the efficiency of teaching methods with the support of e- learning with traditional teaching methods in the subject of Principles of Management. The following methods were used in the research: a pedagogical experiment, educational tests (pre-test and post-test) and statistical methods for the results processing. Based on the experiment, we can claim that teaching methods involving e-learning are as effective

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/WD-48-07-1" target="_blank" >WD-48-07-1: Management pro oešení regionálních disparit</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Auspicia : recenzovaný časopis pro otázky společenských věd

  • ISSN

    1214-4967

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    74-77

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus