Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Information literacy: research reflecting individual learning styles

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F13%3A50001312" target="_blank" >RIV/62690094:18450/13:50001312 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Information literacy: research reflecting individual learning styles

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the field of information literacy and presents research results which are part of the project ?A flexible model of the ICT supported educational process reflecting individual learning styles?. Several selected questions were analyzedfocusing on categories of publishing data, style of their description and analysis of sources which the data were searched from. The research was held at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove and respondents were the students of Applied Informatics and Information management study programmes, which might influence both the research process and its results. The collected data proved that IT students, having deep knowledge of and practice in information and communicationtechnologies, always find ways how to discover required data, despite what their preferred learning style was. This starting research step should follow to find out how students of other (non-IT) study programmes are able to solve this t

  • Název v anglickém jazyce

    Information literacy: research reflecting individual learning styles

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the field of information literacy and presents research results which are part of the project ?A flexible model of the ICT supported educational process reflecting individual learning styles?. Several selected questions were analyzedfocusing on categories of publishing data, style of their description and analysis of sources which the data were searched from. The research was held at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove and respondents were the students of Applied Informatics and Information management study programmes, which might influence both the research process and its results. The collected data proved that IT students, having deep knowledge of and practice in information and communicationtechnologies, always find ways how to discover required data, despite what their preferred learning style was. This starting research step should follow to find out how students of other (non-IT) study programmes are able to solve this t

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efficiency and responsibility in education 2013 : proceedings

  • ISBN

    978-80-213-2378-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    550-557

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    6. 6. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000327802000073