Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ICT enhanced foreign language teaching and learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002427" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002427 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    ICT enhanced foreign language teaching and learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents results of students activities. The students were enrolled in the same form of study (part-time study) at two different faculties (Faculty of Education, Faculty of Informatics and Management, University of ... ), in two different studyprogrammes (teaching at primary school level, Informatics). What is common to their activities is they created two learning aids on CD-ROMs for teaching and/or learning English using the Internet and their experience as main sources of information. In Part 1 the CD-ROM ?On-line e-English for primary school teachers? is introduced. The content includes 30 chapters (one chapter per student) in which students designed the lesson scenarions. In the scenarios modern technologies are implemented to support the process of English teaching and learning. The scenarios follow the common template which is structured into several parts and introduces the topic, age (grade) of the targed group, aids necessary for the teacher and learners and the de

  • Název v anglickém jazyce

    ICT enhanced foreign language teaching and learning

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents results of students activities. The students were enrolled in the same form of study (part-time study) at two different faculties (Faculty of Education, Faculty of Informatics and Management, University of ... ), in two different studyprogrammes (teaching at primary school level, Informatics). What is common to their activities is they created two learning aids on CD-ROMs for teaching and/or learning English using the Internet and their experience as main sources of information. In Part 1 the CD-ROM ?On-line e-English for primary school teachers? is introduced. The content includes 30 chapters (one chapter per student) in which students designed the lesson scenarions. In the scenarios modern technologies are implemented to support the process of English teaching and learning. The scenarios follow the common template which is structured into several parts and introduces the topic, age (grade) of the targed group, aids necessary for the teacher and learners and the de

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INTED 2014 : proceedings

  • ISBN

    978-84-616-8412-0

  • ISSN

    2340-1079

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    742 - 748

  • Název nakladatele

    IATED

  • Místo vydání

    Valencia

  • Místo konání akce

    Valencie

  • Datum konání akce

    10. 3. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku