Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Practical Implications of Search Engine Optimization

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F14%3A50002549" target="_blank" >RIV/62690094:18450/14:50002549 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Practical Implications of Search Engine Optimization

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Currently, companies and organizations of various types attempt to increase their competitive advantage using various tools. The search engine optimization of their web pages and of their web presentations represents a significant and relatively easy wayhow to increase awareness, attractiveness and user friendliness of the organizations themselves as well as of their products and services. Therefore, this paper introduces the basic concepts of search engine optimization. Moreover, particular methods oftwo different approaches to optimization are described in pursuit to provide the overview of available tools together with their characteristics. Additionally, the illegal techniques and platforms for monitoring of search engine optimization results arediscussed. Finally, the case study is included to illustrate the practical implications of the researched issues.

  • Název v anglickém jazyce

    Practical Implications of Search Engine Optimization

  • Popis výsledku anglicky

    Currently, companies and organizations of various types attempt to increase their competitive advantage using various tools. The search engine optimization of their web pages and of their web presentations represents a significant and relatively easy wayhow to increase awareness, attractiveness and user friendliness of the organizations themselves as well as of their products and services. Therefore, this paper introduces the basic concepts of search engine optimization. Moreover, particular methods oftwo different approaches to optimization are described in pursuit to provide the overview of available tools together with their characteristics. Additionally, the illegal techniques and platforms for monitoring of search engine optimization results arediscussed. Finally, the case study is included to illustrate the practical implications of the researched issues.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IBIMA 2014 : proceedings

  • ISBN

    978-0-9860419-2-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1744-1751

  • Název nakladatele

    IBIMA

  • Místo vydání

    Norristown

  • Místo konání akce

    Valencie, Španělsko

  • Datum konání akce

    13. 5. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000339308100177