Evolution and Evaluation of e-learning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50003315" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50003315 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://ac.els-cdn.com/S1877042815001445/1-s2.0-S1877042815001445-main.pdf?_tid=0e9cf1c4-cc87-11e4-bd7c-00000aab0f01&acdnat=1426584296_33ad8ca992e17b320534b555a4e66d5e" target="_blank" >http://ac.els-cdn.com/S1877042815001445/1-s2.0-S1877042815001445-main.pdf?_tid=0e9cf1c4-cc87-11e4-bd7c-00000aab0f01&acdnat=1426584296_33ad8ca992e17b320534b555a4e66d5e</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.114" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.01.114</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Evolution and Evaluation of e-learning
Popis výsledku v původním jazyce
Approximately in the era, where the implementation eLearning courses was at its height at the universities in the Czech Republic, Kathleen M. Frankle, a professor of Maryland university, published her article Blended learning with its subtitle The key tosuccessful web-based training and education. The paper illustrates a rather different way in the implementation of those courses at the American universities. I have selected and shortly paraphrased important points out of her paper. She states an increasing liking for eLearning and suggest that the extreme interes took place, when the university had offered its courses also in the format of blended learning.
Název v anglickém jazyce
Evolution and Evaluation of e-learning
Popis výsledku anglicky
Approximately in the era, where the implementation eLearning courses was at its height at the universities in the Czech Republic, Kathleen M. Frankle, a professor of Maryland university, published her article Blended learning with its subtitle The key tosuccessful web-based training and education. The paper illustrates a rather different way in the implementation of those courses at the American universities. I have selected and shortly paraphrased important points out of her paper. She states an increasing liking for eLearning and suggest that the extreme interes took place, when the university had offered its courses also in the format of blended learning.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Procedia - social and behavioral sciences
ISBN
—
ISSN
1877-0428
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
231-235
Název nakladatele
Elsevier
Místo vydání
Amsterdam
Místo konání akce
Kyrenia
Datum konání akce
22. 10. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—