Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evolution and Evaluation of e-learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50003315" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50003315 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ac.els-cdn.com/S1877042815001445/1-s2.0-S1877042815001445-main.pdf?_tid=0e9cf1c4-cc87-11e4-bd7c-00000aab0f01&acdnat=1426584296_33ad8ca992e17b320534b555a4e66d5e" target="_blank" >http://ac.els-cdn.com/S1877042815001445/1-s2.0-S1877042815001445-main.pdf?_tid=0e9cf1c4-cc87-11e4-bd7c-00000aab0f01&acdnat=1426584296_33ad8ca992e17b320534b555a4e66d5e</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.114" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.01.114</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evolution and Evaluation of e-learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Approximately in the era, where the implementation eLearning courses was at its height at the universities in the Czech Republic, Kathleen M. Frankle, a professor of Maryland university, published her article Blended learning with its subtitle The key tosuccessful web-based training and education. The paper illustrates a rather different way in the implementation of those courses at the American universities. I have selected and shortly paraphrased important points out of her paper. She states an increasing liking for eLearning and suggest that the extreme interes took place, when the university had offered its courses also in the format of blended learning.

  • Název v anglickém jazyce

    Evolution and Evaluation of e-learning

  • Popis výsledku anglicky

    Approximately in the era, where the implementation eLearning courses was at its height at the universities in the Czech Republic, Kathleen M. Frankle, a professor of Maryland university, published her article Blended learning with its subtitle The key tosuccessful web-based training and education. The paper illustrates a rather different way in the implementation of those courses at the American universities. I have selected and shortly paraphrased important points out of her paper. She states an increasing liking for eLearning and suggest that the extreme interes took place, when the university had offered its courses also in the format of blended learning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    231-235

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Kyrenia

  • Datum konání akce

    22. 10. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku