Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflection on intelligent e-learning and tutoring - the flexible learning model in LMS Blackboard

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50003709" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50003709 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-662-48145-5_2" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-662-48145-5_2</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-662-48145-5_2" target="_blank" >10.1007/978-3-662-48145-5_2</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Reflection on intelligent e-learning and tutoring - the flexible learning model in LMS Blackboard

  • Popis výsledku v původním jazyce

    An insight into a current concept of teaching/learning is introduced in this paper. The article encompasses the theoretical background and practical concept of teaching/learning through online courses as an example of smart solution of e-learning systemadjusting to individual learning preferences, including students' reflection on the individualized online instruction.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflection on intelligent e-learning and tutoring - the flexible learning model in LMS Blackboard

  • Popis výsledku anglicky

    An insight into a current concept of teaching/learning is introduced in this paper. The article encompasses the theoretical background and practical concept of teaching/learning through online courses as an example of smart solution of e-learning systemadjusting to individual learning preferences, including students' reflection on the individualized online instruction.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Transactions on computational collective intelligence XVIII

  • ISBN

    978-3-662-48145-5

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

    20-43

  • Počet stran knihy

    200

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Berlin

  • Kód UT WoS kapitoly