Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflections on Intelligent e-learning/tutoring - the flexible learning model in LMS Blackboard

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50003710" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50003710 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-662-48145-5_2" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-662-48145-5_2</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-662-48145-5_2" target="_blank" >10.1007/978-3-662-48145-5_2</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Reflections on Intelligent e-learning/tutoring - the flexible learning model in LMS Blackboard

  • Popis výsledku v původním jazyce

    An insight into a current concept of teaching/learning is introduced in this paper. The article encompasses the theoretical background and practical concept of teaching/learning through online courses as an example of smart solution of e-learning system adjusting to individual learning preferences, including students´ reflection on the individualized online instruction.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflections on Intelligent e-learning/tutoring - the flexible learning model in LMS Blackboard

  • Popis výsledku anglicky

    An insight into a current concept of teaching/learning is introduced in this paper. The article encompasses the theoretical background and practical concept of teaching/learning through online courses as an example of smart solution of e-learning system adjusting to individual learning preferences, including students´ reflection on the individualized online instruction.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Transactions on computational collective intelligence XVIII

  • ISBN

    978-3-662-48145-5

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

    20-43

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Berlin

  • Místo konání akce

    Seoul, Korea

  • Datum konání akce

    24. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000364818300003