Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální aplikace Facebook, edgerank a rozpočet

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50003777" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50003777 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fim2.uhk.cz/hed/images/KOMPLET_3_CJ.pdf" target="_blank" >http://fim2.uhk.cz/hed/images/KOMPLET_3_CJ.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální aplikace Facebook, edgerank a rozpočet

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V současné turbulentní době mají významný vliv sociální aplikace, které jsou používány ke sdílení informací nejen k soukromým, ale i ke komerčním účelům. Článek se zabývá nejvíce využívanou sociální aplikací ve světě i v České republice, Facebookem. Konkrétně je zaměřen na EdgeRank, díky kterému by si měli lidé zobrazit sociální aplikace, které jsou jim obsahově blízké. Dále je v článku řešen rozpočet a náklady spojené s používáním sociální sítě Facebook a náklady a rozpočet na kampaň na dané sociální síti.

  • Název v anglickém jazyce

    Social software application Facebook, edgerank and costing

  • Popis výsledku anglicky

    At present hectic time social applications play a significant role as they are used for sharing information not only for private but also for business purposes. The paper deals with Facebook which is currently mostly utilized social application both in the world and the Czech Republic. The paper focuses on EdgeRank which enables users to visualize social applications that are close to them from the content perspective. Budget and costs related to the use of social application Facebook and then costs and budget of the campaign that is run in the given social net form other core issues which are presented in this paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hradecké ekonomické dny 2015. Díl III.

  • ISBN

    978-80-7435-548-6

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    189-195

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    3. 2. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000432426300023