Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Social Responsibility Role in Tourism Sustainability

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F16%3A50004013" target="_blank" >RIV/62690094:18450/16:50004013 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fim2.uhk.cz/hed/images/KOMPLET_16.pdf" target="_blank" >http://fim2.uhk.cz/hed/images/KOMPLET_16.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Social Responsibility Role in Tourism Sustainability

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article deals with the generalised social responsibility concept trying to explore its role in tourism sustainability. As a method for this kind of analysis, authors use the approach of mental mapping and the content analysis of related academic writings. The social responsibility is suggested to be perceived as an instrument for the solution of the negative environmental and socio-cultural market externalities. The social responsibility concept has many aspects with three main dimensions – economic, environmental and socio-cultural, the same dimensions as a sustainable tourism concept.

  • Název v anglickém jazyce

    Social Responsibility Role in Tourism Sustainability

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the generalised social responsibility concept trying to explore its role in tourism sustainability. As a method for this kind of analysis, authors use the approach of mental mapping and the content analysis of related academic writings. The social responsibility is suggested to be perceived as an instrument for the solution of the negative environmental and socio-cultural market externalities. The social responsibility concept has many aspects with three main dimensions – economic, environmental and socio-cultural, the same dimensions as a sustainable tourism concept.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    30306 - Sport and fitness sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.20.0001" target="_blank" >EE2.3.20.0001: Informační, kognitivní a interdisciplinární podpora výzkumu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hradec economic days 2016

  • ISBN

    978-80-7435-636-0

  • ISSN

    2464-6059

  • e-ISSN

    2464-6067

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    779-786

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    2. 2. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000539487200094