Feedback in On-line Foreign Language Teaching
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F16%3A50005199" target="_blank" >RIV/62690094:18450/16:50005199 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.10.028" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.10.028</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.10.028" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2016.10.028</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Feedback in On-line Foreign Language Teaching
Popis výsledku v původním jazyce
Feedback is an important element of eLearning. The term itself occurs in the connection with this n ew form of learning very early. The eLearning program producers were interested in the level of users satisfaction with their products. They were gaining and collecting user's both positive and negative criticism calling such information a feedback. The information course was running from a program user to a program author, designer or producer. In section one of this article we briefly review the contents of this concept in eLearning system from the historical point of view. Next section outlines the scope of feedback use at present. Section three brings some suggestions of feedback adaptation and lists some conditions of such and individualization. The conclusion of the article shows methodological resources of the individualization.
Název v anglickém jazyce
Feedback in On-line Foreign Language Teaching
Popis výsledku anglicky
Feedback is an important element of eLearning. The term itself occurs in the connection with this n ew form of learning very early. The eLearning program producers were interested in the level of users satisfaction with their products. They were gaining and collecting user's both positive and negative criticism calling such information a feedback. The information course was running from a program user to a program author, designer or producer. In section one of this article we briefly review the contents of this concept in eLearning system from the historical point of view. Next section outlines the scope of feedback use at present. Section three brings some suggestions of feedback adaptation and lists some conditions of such and individualization. The conclusion of the article shows methodological resources of the individualization.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Procedia - social and behavioral sciences
ISBN
—
ISSN
1877-0428
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
316-320
Název nakladatele
Elsevier
Místo vydání
Amsterdam
Místo konání akce
Antalya, Turkey
Datum konání akce
14. 4. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000387499800043