Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Feedback in On-line Foreign Language Teaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F16%3A50005199" target="_blank" >RIV/62690094:18450/16:50005199 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.10.028" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.10.028</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.10.028" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2016.10.028</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Feedback in On-line Foreign Language Teaching

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Feedback is an important element of eLearning. The term itself occurs in the connection with this n ew form of learning very early. The eLearning program producers were interested in the level of users⿿ satisfaction with their products. They were gaining and collecting user's both positive and negative criticism calling such information a feedback. The information course was running from a program user to a program author, designer or producer. In section one of this article we briefly review the contents of this concept in eLearning system from the historical point of view. Next section outlines the scope of feedback use at present. Section three brings some suggestions of feedback adaptation and lists some conditions of such and individualization. The conclusion of the article shows methodological resources of the individualization.

  • Název v anglickém jazyce

    Feedback in On-line Foreign Language Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    Feedback is an important element of eLearning. The term itself occurs in the connection with this n ew form of learning very early. The eLearning program producers were interested in the level of users⿿ satisfaction with their products. They were gaining and collecting user's both positive and negative criticism calling such information a feedback. The information course was running from a program user to a program author, designer or producer. In section one of this article we briefly review the contents of this concept in eLearning system from the historical point of view. Next section outlines the scope of feedback use at present. Section three brings some suggestions of feedback adaptation and lists some conditions of such and individualization. The conclusion of the article shows methodological resources of the individualization.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    316-320

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Antalya, Turkey

  • Datum konání akce

    14. 4. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000387499800043