The Role of a Teacher in Foreign Language Teaching Enhanced by Information and Communication Technologies
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F17%3A50005497" target="_blank" >RIV/62690094:18450/17:50005497 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1166/asl.2017.7458" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1166/asl.2017.7458</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1166/asl.2017.7458" target="_blank" >10.1166/asl.2017.7458</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Role of a Teacher in Foreign Language Teaching Enhanced by Information and Communication Technologies
Popis výsledku v původním jazyce
The purpose of this article is to reflect on the current trends in foreign language teaching which change the traditional role of a foreign language teacher and summarize the benefits and limitations the teacher of foreign languages must face.
Název v anglickém jazyce
The Role of a Teacher in Foreign Language Teaching Enhanced by Information and Communication Technologies
Popis výsledku anglicky
The purpose of this article is to reflect on the current trends in foreign language teaching which change the traditional role of a foreign language teacher and summarize the benefits and limitations the teacher of foreign languages must face.
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Advanced science letters
ISSN
1936-6612
e-ISSN
—
Svazek periodika
23
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
965-967
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85015751746