Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Internal Communication Map From a System Theory Perspective

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F17%3A50013666" target="_blank" >RIV/62690094:18450/17:50013666 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Internal Communication Map From a System Theory Perspective

  • Popis výsledku v původním jazyce

    ompany managements are facing an urgent need of change in the way of thinking in the management of communication flows within the company. Several studies have showed a significant link between internal communication and employee involvement, introducing innovations, safety at work, sickness absence, fluctuations and recruitment. The aim of this paper is to present a draft of the map of effective internal communication tools. Used methods are retrospective analysis of internal communication documents, guided interviews with managers and communications specialist. The basis of effective internal communication map is a strategic, tactical and operational plan for internal communication and integrated planning of communication tools and internal channels. The consistency between internal and external communication systems is formed from employer branding and corporate values that enhance the performance of the company but they also have an impact on recruitment, quality of candidates and ultimately on the image of the company and its financial results.

  • Název v anglickém jazyce

    Internal Communication Map From a System Theory Perspective

  • Popis výsledku anglicky

    ompany managements are facing an urgent need of change in the way of thinking in the management of communication flows within the company. Several studies have showed a significant link between internal communication and employee involvement, introducing innovations, safety at work, sickness absence, fluctuations and recruitment. The aim of this paper is to present a draft of the map of effective internal communication tools. Used methods are retrospective analysis of internal communication documents, guided interviews with managers and communications specialist. The basis of effective internal communication map is a strategic, tactical and operational plan for internal communication and integrated planning of communication tools and internal channels. The consistency between internal and external communication systems is formed from employer branding and corporate values that enhance the performance of the company but they also have an impact on recruitment, quality of candidates and ultimately on the image of the company and its financial results.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SUSTAINABLE ECONOMIC GROWTH, EDUCATION EXCELLENCE, AND INNOVATION MANAGEMENT THROUGH VISION 2020, VOLS I-VII

  • ISBN

    978-0-9860419-7-6

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    1779-1782

  • Název nakladatele

    IBIMA

  • Místo vydání

    Norristown

  • Místo konání akce

    Vienna, Austria

  • Datum konání akce

    3. 5. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000410252701052