Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PSYCHOGEOGRAFICKÉ POHLEDY NA VÝZNAM ZÁŽITKU V SOUČASNÉM POJETÍ CESTOVNÍHO RUCHU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F18%3A50014690" target="_blank" >RIV/62690094:18450/18:50014690 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    PSYCHOGEOGRAFICKÉ POHLEDY NA VÝZNAM ZÁŽITKU V SOUČASNÉM POJETÍ CESTOVNÍHO RUCHU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je odhalení významu autentického zážitku v cestovním ruchu. Práce navazuje na Maslowovu teorii důsledků vrcholných zážitků, přičemž řeší geopsychologický problém autenticity. Autoři se snaží podat důkazy významu zážitku při sledování jeho autenticity na konkrétních příkladech z různých turistických destinací celého světa na základě osobních dlouholetých zkušeností. Nejdůležitějším ze závěrů je pak tvrzení, že zážitek podporuje autenticitu a stává se tak nedílnou součástí moderního cestovního ruchu.

  • Název v anglickém jazyce

    PSYCHOGEOGRAPHIC VIEWS ON THE IMPORTANCE OF EXPERIENCE IN THE CONTEMPORARY CONCEPT OF TOURISM

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to show the importance of an authentic experience in tourism. The work relates to Maslow&apos;s theory of consequences of top experiences, dealing with the geopsychological problem of authenticity. The authors try to give evidence of the importance of experience by monitoring its authenticity on concrete examples from various tourist destinations around the world, based on long-time personal experience. The most important conclusion is that the experience promotes authenticity and is thus becoming an integral part of modern tourism.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50901 - Other social sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy cestovního ruchu : autenticita v kontextu cestovního ruchu

  • ISBN

    978-80-88064-36-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    442-450

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    28. 2. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000570144300045