Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Smart Workplaces as Smart Learning Environments

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F18%3A50015884" target="_blank" >RIV/62690094:18450/18:50015884 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.3233/978-1-61499-874-7-448" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.3233/978-1-61499-874-7-448</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.3233/978-1-61499-874-7-448" target="_blank" >10.3233/978-1-61499-874-7-448</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Smart Workplaces as Smart Learning Environments

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper is focused on possibilities and circumstances enabling to view smart workplaces as a kind of smart learning environments. When we wish to increase the smartness of a workplace also its smart learning abilities must be increased accordingly. When designing a workplace that should be smart, we have to take into account, that it is necessary to respect different areas and professions, different working cultures, and the fact, that learners in the workplace come from different age groups with different educational and professional backgrounds. They also have different positions in organizations, so the particular workplace must be, if we really want to have it smart, tailored in accord with all these circumstances and requirements.

  • Název v anglickém jazyce

    Smart Workplaces as Smart Learning Environments

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on possibilities and circumstances enabling to view smart workplaces as a kind of smart learning environments. When we wish to increase the smartness of a workplace also its smart learning abilities must be increased accordingly. When designing a workplace that should be smart, we have to take into account, that it is necessary to respect different areas and professions, different working cultures, and the fact, that learners in the workplace come from different age groups with different educational and professional backgrounds. They also have different positions in organizations, so the particular workplace must be, if we really want to have it smart, tailored in accord with all these circumstances and requirements.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Intelligent Environments 2018 - Workshop Proceedings

  • ISBN

  • ISSN

    1875-4163

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    448-454

  • Název nakladatele

    IOS press

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Roma

  • Datum konání akce

    25. 6. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000482617600055