Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Design of Business Canvas Model for Social Media

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F19%3A50013870" target="_blank" >RIV/62690094:18450/19:50013870 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-981-13-1498-8_6" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-981-13-1498-8_6</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-981-13-1498-8_6" target="_blank" >10.1007/978-981-13-1498-8_6</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Design of Business Canvas Model for Social Media

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Social media are a powerful instrument and companies use them every year with an increasing tendency. With the growing spread of social media, it can be confusing for companies which of the social media to use, how much to invest, and how to manage them. The main objective of this paper is to create a model for an effective use of social networks based on the business model canvas. Furthermore, the aim is to use analyzed data to create a general model of how not only companies should treat social media, what the important measures are, and, conversely, what is taboo on social media. Firstly, the authors analyzed the business model canvas and then with a combination of known principles effective on social networks created a model that will allow companies to use social networks more effectively.

  • Název v anglickém jazyce

    Design of Business Canvas Model for Social Media

  • Popis výsledku anglicky

    Social media are a powerful instrument and companies use them every year with an increasing tendency. With the growing spread of social media, it can be confusing for companies which of the social media to use, how much to invest, and how to manage them. The main objective of this paper is to create a model for an effective use of social networks based on the business model canvas. Furthermore, the aim is to use analyzed data to create a general model of how not only companies should treat social media, what the important measures are, and, conversely, what is taboo on social media. Firstly, the authors analyzed the business model canvas and then with a combination of known principles effective on social networks created a model that will allow companies to use social networks more effectively.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Advances in Intelligent Systems and Computing

  • ISBN

    978-981-13-1497-1

  • ISSN

    2194-5357

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    63-69

  • Název nakladatele

    SPRINGER

  • Místo vydání

    Singapore

  • Místo konání akce

    kolkata

  • Datum konání akce

    23. 2. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku