Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mobile Blended Learning and Evaluation of Its Effectiveness on Students’ Learning Achievement.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F19%3A50015625" target="_blank" >RIV/62690094:18450/19:50015625 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-21562-0_18" target="_blank" >https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-21562-0_18</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-21562-0_18" target="_blank" >10.1007/978-3-030-21562-0_18</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Mobile Blended Learning and Evaluation of Its Effectiveness on Students’ Learning Achievement.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The purpose of this article is to evaluate the effectiveness of the use of mobile app on students’ learning achievement in the university Course of Practical English Language.

  • Název v anglickém jazyce

    Mobile Blended Learning and Evaluation of Its Effectiveness on Students’ Learning Achievement.

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this article is to evaluate the effectiveness of the use of mobile app on students’ learning achievement in the university Course of Practical English Language.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Blended Learning: Educational Innovation for Personalized Learning

  • ISBN

    978-3-030-21561-3

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    216-224

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Cham

  • Místo konání akce

    Hradec Králové, Česká republika

  • Datum konání akce

    2. 7. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku