Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Students’ Perceptions of an EFL Vocabulary Learning Mobile Application

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F20%3A50016593" target="_blank" >RIV/62690094:18450/20:50016593 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.mdpi.com/2227-7102/10/2/37" target="_blank" >https://www.mdpi.com/2227-7102/10/2/37</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.3390/educsci10020037" target="_blank" >10.3390/educsci10020037</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Students’ Perceptions of an EFL Vocabulary Learning Mobile Application

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The purpose of this study was to discuss students’ perception of the use of a mobile application aimed at learning new English vocabulary and phrases and describe its strengths and weaknesses as perceived by the students.

  • Název v anglickém jazyce

    Students’ Perceptions of an EFL Vocabulary Learning Mobile Application

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this study was to discuss students’ perception of the use of a mobile application aimed at learning new English vocabulary and phrases and describe its strengths and weaknesses as perceived by the students.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60201 - General language studies

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Education sciences

  • ISSN

    2227-7102

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CH - Švýcarská konfederace

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    "Article number: 37"

  • Kód UT WoS článku

    000519244600004

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85079528009