Students’ Perceptions of an EFL Vocabulary Learning Mobile Application
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F20%3A50016593" target="_blank" >RIV/62690094:18450/20:50016593 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.mdpi.com/2227-7102/10/2/37" target="_blank" >https://www.mdpi.com/2227-7102/10/2/37</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.3390/educsci10020037" target="_blank" >10.3390/educsci10020037</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Students’ Perceptions of an EFL Vocabulary Learning Mobile Application
Popis výsledku v původním jazyce
The purpose of this study was to discuss students’ perception of the use of a mobile application aimed at learning new English vocabulary and phrases and describe its strengths and weaknesses as perceived by the students.
Název v anglickém jazyce
Students’ Perceptions of an EFL Vocabulary Learning Mobile Application
Popis výsledku anglicky
The purpose of this study was to discuss students’ perception of the use of a mobile application aimed at learning new English vocabulary and phrases and describe its strengths and weaknesses as perceived by the students.
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
60201 - General language studies
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Education sciences
ISSN
2227-7102
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CH - Švýcarská konfederace
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
"Article number: 37"
Kód UT WoS článku
000519244600004
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85079528009