Německá celodenní škola: Studie o implementaci pedagogické koncepce do praxe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18460%2F10%3A00003466" target="_blank" >RIV/62690094:18460/10:00003466 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Německá celodenní škola: Studie o implementaci pedagogické koncepce do praxe
Popis výsledku v původním jazyce
Studie přináší v českém pedagogickém prostředí nové téma německé celodenní školy. Definuje pojem celodenní škola a vymezuje aspekty "pedagogické koncepce celodenní škola" v teoretické rovině. Přináší rovněž krátký přehled o historii této vzdělávací instituce. Cílem empirické části studie je zjistit, zda konkrétní školy naplňují všechny požadavky, které jsou na ně v "pedagogické koncepci celodenní škola" kladeny. Šetření využívá kvalitativní výzkumnou strategii, metodu mnohopřípadové studie na typologicky vybraném vzorku devíti škol ze spolkové země Severní Porýní-Vestfálsko. Výsledky jsou interpretovány a přehledně prezentovány v tabulce. Závěry mají evaluační i doporučující charakter.
Název v anglickém jazyce
German all-day school: A study on its implementation into educational practice
Popis výsledku anglicky
The study presents a new topic in the Czech educational context - the German all-day school. The study defines the German all-day school and describes the philosophy of education in the German all-day school. It also provides a brief overview of the history of this educational institution. The aim of the empirical part of this study is to explore whether particular schools meet all the requirements for the philosophy of education in the German all-day school. The research used a qualitative research strategy, case study method, typological sample of nine schools from North Rhine-Westphalia. The results are interpreted and presented in the table. Findings of the evaluation are recommendatory.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Svazek periodika
20
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—