Využití ICT ve výuce přírodovědných disciplín
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F10%3A00002972" target="_blank" >RIV/62690094:18470/10:00002972 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití ICT ve výuce přírodovědných disciplín
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je zaměřen na efektivní přístup k výuce a sebevzdělávání,zejména v přírodovědných a technických disciplínách. Jsou zde ukázány inovační přístupy ke vzdělávacímu procesu,vliv ICT ve výuce, jako např.e -kolaborativní učení a blended learning.Důraz je kladen na pedagogické a psychologické aspekty pro motivaci studentů v technických předmětech a vliv ICT v rozvíjení klíčových kompetencí.
Název v anglickém jazyce
ICT APPLICATION IN NATURAL SCIENCE EDUCATION
Popis výsledku anglicky
This paper is focussed on effective approach to teaching and learning in education, especially disciplins in natural and engineering science. There are shown innovative approaches to teaching process, impact of ICT in teaching and learning, e.g. e-learning, collaborative learning and blended learning. There is accented pedagogical and psychological aspect of students motivation in engineering disciplins and ICT influence in development of key competences.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of technology and information education = Časopis pro technickou a informační výchovu
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—