Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didactic Aspects of Technology of Support of the Multimedia Creation in the Engineering Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F14%3A50002330" target="_blank" >RIV/62690094:18470/14:50002330 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Didactic Aspects of Technology of Support of the Multimedia Creation in the Engineering Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Technical courses are taught with the support of the computer directly to the project encouraged the teaching of its concept. Very few activities in our textbooks and methodologies but surprisingly it allows. In doing so using their own teaching pupils or projects managed by the teacher brings many positive elements in the education and upbringing of the individual. In particular, the ability to plan their training activities, as well as be consistent, proceed with the task, despite the difficulties, learn to work in a team ( collaborate, communicate , share work), plan their activities. If you are integrating information technology thus help shape the student who will have developed all these skills , we made for himself, probably more than we could have learned it by heart all content. If e-learning is characterized by electronic support the learning process, we introduce analogy for direct instruction supported by information technologies identified by the e-learning. If you use it

  • Název v anglickém jazyce

    Didactic Aspects of Technology of Support of the Multimedia Creation in the Engineering Education

  • Popis výsledku anglicky

    Technical courses are taught with the support of the computer directly to the project encouraged the teaching of its concept. Very few activities in our textbooks and methodologies but surprisingly it allows. In doing so using their own teaching pupils or projects managed by the teacher brings many positive elements in the education and upbringing of the individual. In particular, the ability to plan their training activities, as well as be consistent, proceed with the task, despite the difficulties, learn to work in a team ( collaborate, communicate , share work), plan their activities. If you are integrating information technology thus help shape the student who will have developed all these skills , we made for himself, probably more than we could have learned it by heart all content. If e-learning is characterized by electronic support the learning process, we introduce analogy for direct instruction supported by information technologies identified by the e-learning. If you use it

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DIVAI 2014 : 10th International scientific conference on distance learning in applied informatics

  • ISBN

    978-80-7478-497-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    175-181

  • Název nakladatele

    Wolters Kluwer ČR

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Štúrovo

  • Datum konání akce

    5. 5. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku