Comparative Analysis of Applications Supporting Teaching Programming by Historical Encryption Algorithms
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F15%3A50004096" target="_blank" >RIV/62690094:18470/15:50004096 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.inase.org/library/2015/zakynthos/bypaper/EDU/EDU-12.pdf" target="_blank" >http://www.inase.org/library/2015/zakynthos/bypaper/EDU/EDU-12.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Comparative Analysis of Applications Supporting Teaching Programming by Historical Encryption Algorithms
Popis výsledku v původním jazyce
The paper highlights the use of mobile applications in education. Specifically, it deals with the use of tablets. First, the paper focuses to utilization of tablets in learning - how this mobile technology can be used for educational needs. Then the paper presents case study of use the tablets and specifics requirements to tablet applications. Finally, the paper deals with applications that are focused on cryptology and present a comparative analysis of some selected applications.
Název v anglickém jazyce
Comparative Analysis of Applications Supporting Teaching Programming by Historical Encryption Algorithms
Popis výsledku anglicky
The paper highlights the use of mobile applications in education. Specifically, it deals with the use of tablets. First, the paper focuses to utilization of tablets in learning - how this mobile technology can be used for educational needs. Then the paper presents case study of use the tablets and specifics requirements to tablet applications. Finally, the paper deals with applications that are focused on cryptology and present a comparative analysis of some selected applications.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Education and modern educational technologies (EMET 2015) : proceedings
ISBN
978-1-61804-322-1
ISSN
2227-4618
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
66-73
Název nakladatele
IEEE
Místo vydání
Piscataway
Místo konání akce
Zakynthos Island, Greece
Datum konání akce
16. 7. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—