Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Comparative Analysis of Applications Supporting Teaching Programming by Historical Encryption Algorithms

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F15%3A50004096" target="_blank" >RIV/62690094:18470/15:50004096 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inase.org/library/2015/zakynthos/bypaper/EDU/EDU-12.pdf" target="_blank" >http://www.inase.org/library/2015/zakynthos/bypaper/EDU/EDU-12.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Comparative Analysis of Applications Supporting Teaching Programming by Historical Encryption Algorithms

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper highlights the use of mobile applications in education. Specifically, it deals with the use of tablets. First, the paper focuses to utilization of tablets in learning - how this mobile technology can be used for educational needs. Then the paper presents case study of use the tablets and specifics requirements to tablet applications. Finally, the paper deals with applications that are focused on cryptology and present a comparative analysis of some selected applications.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparative Analysis of Applications Supporting Teaching Programming by Historical Encryption Algorithms

  • Popis výsledku anglicky

    The paper highlights the use of mobile applications in education. Specifically, it deals with the use of tablets. First, the paper focuses to utilization of tablets in learning - how this mobile technology can be used for educational needs. Then the paper presents case study of use the tablets and specifics requirements to tablet applications. Finally, the paper deals with applications that are focused on cryptology and present a comparative analysis of some selected applications.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Education and modern educational technologies (EMET 2015) : proceedings

  • ISBN

    978-1-61804-322-1

  • ISSN

    2227-4618

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    66-73

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Zakynthos Island, Greece

  • Datum konání akce

    16. 7. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku