Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mobile Touch Devices as an Effective Tools of m-Learning and e-Learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33154777" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33154777 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Mobile Touch Devices as an Effective Tools of m-Learning and e-Learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper focuses on using of mobile touch devices (especially tablets) in a process of teaching and study at primary, secondary and tertiary educational level. It describes the newest trends connected with using of specialized application for improvement of knowledge and skills of pupils, students and adults, the examples of good praxis, the experiments with using of tablets in frontal educational lessons etc. Very important part of paper is aimed on using of tablets in a process of longlife education- they are often used for management of self education process, communication with mentors and teachers, for sharing of results (homework, presentations, essays etc.) and for testing of education levels. This paper also describes selected m-learning instruments associated with the platform IOS (iPad / iPhone) also deals with the educational environment of iTunes-U and MOOC. On the issue of post viewed from the perspective of theory and practice, taking into account the latest trends and

  • Název v anglickém jazyce

    Mobile Touch Devices as an Effective Tools of m-Learning and e-Learning

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on using of mobile touch devices (especially tablets) in a process of teaching and study at primary, secondary and tertiary educational level. It describes the newest trends connected with using of specialized application for improvement of knowledge and skills of pupils, students and adults, the examples of good praxis, the experiments with using of tablets in frontal educational lessons etc. Very important part of paper is aimed on using of tablets in a process of longlife education- they are often used for management of self education process, communication with mentors and teachers, for sharing of results (homework, presentations, essays etc.) and for testing of education levels. This paper also describes selected m-learning instruments associated with the platform IOS (iPad / iPhone) also deals with the educational environment of iTunes-U and MOOC. On the issue of post viewed from the perspective of theory and practice, taking into account the latest trends and

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INTED2015 Proceedings

  • ISBN

    978-84-606-5763-7

  • ISSN

    2340-1079

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    7934-7936

  • Název nakladatele

    International Association of Technology, Education and Development (IATED)

  • Místo vydání

    Madrid

  • Místo konání akce

    Madrid, Spain

  • Datum konání akce

    2. 3. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku