Náměty činností s tabletem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F15%3A43928382" target="_blank" >RIV/49777513:23420/15:43928382 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Náměty činností s tabletem
Popis výsledku v původním jazyce
Ve čtvrté kapitole knihy Učíme se s tabletem je představena paleta konkrétních inspirativních námětů pro práci s tablety v různých kontextech a s různými cílovými skupinami. Kapitola vznikla na základě dlouhodobého studia, rešerše, analýzy a testování našich i zahraničních materiálů. Je unikátním souhrnným přehledem didaktických možností práce s tabletem. Kniha Učíme se s tabletem je první publikací svého druhu vydanou v České republice, která se věnuje využití tabletů ve vzdělávání. Publikace není určena počítačovým odborníkům, ale zejména učitelům, lektorům, ICT koordinátorům, metodikům, ředitelům škol a manažerům vzdělávacích institucí. Kniha může být přínosná rovněž pro všechny zájemce o využití tabletů při vzdělávání různých cílových skupin na všech stupních vzdělávacího systému nebo i v samostudiu. V této publikaci se snažíme skloubit technologický a didaktický pohled na tento nový trend a pojmout problematiku mobilních dotykových zařízení komplexně a objektivně.
Název v anglickém jazyce
Overview of Tablet Learning Activities
Popis výsledku anglicky
The fourth chapter of the book We learn with tablet offers a variety of inspiring ideas for using tablets in various contexts and target groups. The chapter was based on a long-term study, research, analysis and testing of czech and foreign study materials. It is a unique comprehensive didactic overview of digital tablet learning activities. The book We learn with tablet is devoted to the use of tablets in education and, as such, is the first publication of its kind in the Czech Republic. It is not intended for computer experts but rather for teachers, lecturers, ICT coordinators at schools, teaching methodologists, school principals and managers of educational institutions. It may be of value to all those who are interested in using tablets in education and in training various target groups, at all educational system levels and even in self-study settings. The authors of this book have attempted to combine the technological and pedagogical viewpoints of this new trend while exploring
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Učíme se s tabletem : využití mobilních technologií ve vzdělávání
ISBN
978-80-7478-768-3
Počet stran výsledku
56
Strana od-do
118-173
Počet stran knihy
188
Název nakladatele
Wolters Kluwer
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—