Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výukové weby, online výukové aktivity a pomůcky do chemie nejen pro tablety

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00085072" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00085072 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výukové weby, online výukové aktivity a pomůcky do chemie nejen pro tablety

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Efektivní a smysluplné využití tabletů a chytrých telefonů ve školním prostředí závisí v prvé řadě na schopnosti učitele vhodně je zařadit do struktury vyučovací hodiny s užitím kvalitního vzdělávacího obsahu a výukových aplikací, případně aplikací mimokategorii vzdělávání zasazených do vzdělávacího kontextu. V tomto článku představíme vybrané výukové a popularizační weby, online výukové aktivity a pomůcky pro chemii. Zdrojem dalších námětů činností s tabletem je 4. kapitola publikace Učíme se s tabletem podpořená webovými stránkami.

  • Název v anglickém jazyce

    Educational Web sites, online educational activities and aids in chemistry not only for tablets

  • Popis výsledku anglicky

    Effective and meaningful use of tablets and smartphones in the school environment depends primarily on the ability of the teacher is appropriately included in the structure of the lesson with the use of high-quality educational content and educational applications, or applications outside the category of education embedded in the educational context. We present selected educational and popular sites, online learning activities and tools for chemistry. The source further suggestions of activities with the tablet publication is Chapter 4 Learning Tablet supported websites.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Tablet ve školní praxi

  • ISBN

    9788088123026

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    113-118

  • Počet stran knihy

    195

  • Název nakladatele

    Flow

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly