Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Programmed Learning in Science Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F15%3A50004118" target="_blank" >RIV/62690094:18470/15:50004118 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Nauczanie programowane w przedmiotach przyrodniczych

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rozdział ten omawia zagadnienie nauczania programowanego w przedmiotach przyrodniczych. W artykule poruszono kwestie: pochodzenia i historii rozwoju metody. Wyjaśniono zasady nauczania programowanego, omówiono rodzaje programów edukacyjnych w tym środkinauczania programowanego i ich zastosowanie w nauczaniu.

  • Název v anglickém jazyce

    Programmed Learning in Science Education

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter deals with the programmed learning in science. First, it is concerned with the origin and history of programmed learning. It explains the principles of programmed learning and introduces the types of programmes, including tools of programmedlearning and their application to the science education.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Co w dydaktykach nauk przyrodniczych ocalić od zapomnienia?

  • ISBN

    978-83-7271-967-6

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    113-132

  • Počet stran knihy

    260

  • Název nakladatele

    Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

  • Místo vydání

    Kraków

  • Kód UT WoS kapitoly