Programmed Learning in Science Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F15%3A50004118" target="_blank" >RIV/62690094:18470/15:50004118 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
polština
Název v původním jazyce
Nauczanie programowane w przedmiotach przyrodniczych
Popis výsledku v původním jazyce
Rozdział ten omawia zagadnienie nauczania programowanego w przedmiotach przyrodniczych. W artykule poruszono kwestie: pochodzenia i historii rozwoju metody. Wyjaśniono zasady nauczania programowanego, omówiono rodzaje programów edukacyjnych w tym środkinauczania programowanego i ich zastosowanie w nauczaniu.
Název v anglickém jazyce
Programmed Learning in Science Education
Popis výsledku anglicky
This chapter deals with the programmed learning in science. First, it is concerned with the origin and history of programmed learning. It explains the principles of programmed learning and introduces the types of programmes, including tools of programmedlearning and their application to the science education.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Co w dydaktykach nauk przyrodniczych ocalić od zapomnienia?
ISBN
978-83-7271-967-6
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
113-132
Počet stran knihy
260
Název nakladatele
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
Místo vydání
Kraków
Kód UT WoS kapitoly
—